Idag onsdag....

Idag har jag varit till stan för att plugga på moppeprovet.
 Då jag hade gjort klart 2 av testen så gick jag på stan en stund.
Jag gick bland annat till en affär som heter Dellys.
Men dom har ALDRIG öppet så jag börjar snart ge upp med att köpa en ny piercingsmycke till min tunga!!!
Då jag gick tillbaka från den så gick jag på en affär som heter Säterhill Data. 
Där  frågade om dom hade inne en mus som är bra för Wow (world of warcraft) men det hade dom inte.
Fast dom kunde beställa ;P
 Så det gjorde jag nu får jag vänta i typ 2 veckor att den ska komma längtar =D!!!Köpte en ny musmatta oxå, större och bättre hoppas jag=)
<---så ser den ut =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0