Idag... Onsdag =)

Jag har inte bloggat på flera dagar nu men men...

Idag har jag varit på skolan då vi kom dit så skulle vi till stan.
Det var nån informationsdag för gymnasiet som Bureå och några andra skolor var på. Det var roligt då fick man veta hur det var på olika gymnasiepogram.
jag hade valt: El-energi, Resturang , Fordons och barn fritid. Ett av dom jag kände extra för var resturang jag tycker det verkar spännande att laga mat. Efter lunchen så for vi tillbaka till skolan.

Jag har funderat på att ta en piercing i ögonbrynet till jullovet jag längtar as mycket!!! Frågan är om jag kan simträna med en ny piercing man måste vänta ett tag efteråt har jag hört


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0