oj då....

...har inte bloggat på ett lååångt tag nu... Men ska försöka bli bättre :D

Iallafall:

Nu har jag köpt spelat WoW cataclysm den äger så nu kan man levla till 85 (förut var det 80) jag är nu 84 ska lira med en kompis imorgon och bli 85 ;D men nu går vi bort från WoW ett tag tycker jag. Snart är det ju jullov... YEY! det kommer oxå att äga.
Sen idag efter skolan så tog jag en piercing i ögonbrynet :D är grymt nöjd över den, nu får man typ inte simma, basta, åtsittande kläder typ mössa eller keps...

Ajusde min mus som skulle komma för ett tag sedan.... :/ Jag var förbi idag och frågade men han i butiken sa att den skulle komma i slutet av december månad :O öhh dom sa ju för för typ 5 veckor sedan att den skulle komma veckan efter, men nej ingen mus den veckan. Nej den kommer om en vecka sa dom igen osv... tills nu :( aja få hoppas den är bra =) längtar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in en bild på percingen ;)

2010-12-19 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0